Wpadający pedał hamulca.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mickoc
    Classic
    • 2010
    • 29

    Wpadający pedał hamulca.

    Zamieszczone przez adamadam
    paliwa to pali bez problemu, dlatego pytam o transport paliwa ze zbiornika do filtra ( czy tam zanjduje sie pompa)
    Nie ma żadnej innej pompy no chyba że ASV jest jakaś dodatkowa tak jak w audi Może miałeś pecha i przyczyną jest przytkane sitko w baku i dlatego nie ciągnie paliwa Jak zalejesz i odpalisz ( silnik pracuje ) to czy czasem w wężykach nie widać bąbli powietrza ? Jak tak to masz gdzieś nieszczelność ( często występuje na zaworku zwrotnym jak nie wymieniłeś oringów ) dlatego zapowietrza . A jak wszystko jest szczelne to właśnie może być przytkane sitko . Jak miałeś paliwa na dnie w baku to mogło zassać syf .
    mickoc
  • kriss78mlody
    Drive
    • 2009
    • 81
    • Octavia III (5E3)
    • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    Wpadający pedał hamulca.

    Witam Wszystkich.
    Mam kłopot z pedałem hamulca,. Dziś wymieniałem uszczelnienie na cylinderku zacisku hamulcowego z tyłu i na zapalonym silniku podczas ciagłego wciskania pedału wchodzi do podłogi po około 25 sekundach na zgaszonym nie ma tego kłopotu. Czy to może byc wina słabego odpowietrzenia a może z ABS-em sie inaczej odpowietrza??
    Z góry dziękuje za pomoc.
    kriss78mlody

    Komentarz

    • Marcin STECZKO
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 292

      #3
      kriss78mlody, jak źle odpowietrzyłeś to po paru ruchach pedał powinien wrócić do

      NORMALNEJ pozycji pochwili znów wpadnie w podłogę
      ale z tego co piszesz potrzeba odpowietrzyć układ hamulcowy Vagiem

      pytanie czy podczas odpowietrzania nie brakło Ci płynu w zbiorniczku :?:
      BYŁ SREBRNY "AGRESOR"
      Była BIAŁE COMBI AZJ 4X4
      Była CZARNA COMBI ATD 4X4

      MK IV

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        odpowietrz jeszcze raz wszyskie koła i sprawdz czy nie masz wycieków płyny czasami po wymianie gumek pedał potrafi byc duzo miekszy niz przed naprawa a co do otpowietrzania vagiem to leka przesada bo to nie jest odpowietrzanie tylko napełnienie pompy abs
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • kriss78mlody
          Drive
          • 2009
          • 81
          • Octavia III (5E3)
          • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          Czy możesz mi pokrótce wyjasnic jak odpowietrzyc vagiem bo taki posiadam.
          W momencie gdy puszcze pedał który zszedł do podłogi znowu jest twardy i po pewnym czasie zchodzi do podłogi.
          kriss78mlody

          Komentarz

          • Marcin STECZKO
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 292

            #6
            Zamieszczone przez german81
            odpowietrzanie tylko napełnienie pompy abs
            :?:


            Jeżeli coś napełniamy to nie zmniejszamy ilości innej substancji (powietrza)

            [ Dodano: Wto 09 Lis, 10 19:39 ]
            kriss78mlody, wykonaj test w bloku 03
            BYŁ SREBRNY "AGRESOR"
            Była BIAŁE COMBI AZJ 4X4
            Była CZARNA COMBI ATD 4X4

            MK IV

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              zostaw tego waga w spokoju .no chyba ze oprurzniłes cały ukaład sprezonym powietrzem. a jakustawiłes te naciecia na tłoku z tyłu
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • kriss78mlody
                Drive
                • 2009
                • 81
                • Octavia III (5E3)
                • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                #8
                Wkręciłem tłoczek tak aby objął tarcze i klocki poczym zamontowałem zacisk i odpowietrzyłem. Jezeli chodzi o naciecia to nie zwracałem uwagi czy to takie wazne ??
                kriss78mlody

                Komentarz

                • loru
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 4286
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez kriss78mlody
                  Czy możesz mi pokrótce wyjasnic jak odpowietrzyc vagiem bo taki posiadam.


                  ale wątpię żeby to pomogło bo mam podobny problem w mojej O2
                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                  Komentarz

                  • kriss78mlody
                    Drive
                    • 2009
                    • 81
                    • Octavia III (5E3)
                    • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #10
                    Jężeli chodzim o utracony płyn to było go niewiele więc pompa pewnie nie jest zapowietrzona.
                    kriss78mlody

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      natym linku masz zdęcie zacisku i te nacieci musza byc ustawione w odpowiednim połorzeniu jak na zdięciu bo inaczej nie odpowietrzysz . w srotku w tłoku sa specialne wybrania na powietrze http://www.autoczesci.autosowa.pl/cz...lny-prawy.html
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • Marcin STECZKO
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 292

                        #12
                        kriss78mlody, jeszcze raz

                        1.wciskam pierwszy raz wchodzi miękko i schodzi do samego dołu (silnik włączony)
                        BYŁ SREBRNY "AGRESOR"
                        Była BIAŁE COMBI AZJ 4X4
                        Była CZARNA COMBI ATD 4X4

                        MK IV

                        Komentarz

                        • Kuszu
                          Classic
                          • 2009
                          • 31

                          #13
                          Zamieszczone przez Marcin STECZKO
                          kriss78mlody, jeszcze raz

                          1.wciskam pierwszy raz wchodzi miękko i schodzi do samego dołu (silnik włączony)
                          ja tez tak miałem jak odpowietrzyłem układ musisz po prostu pompować pedałem cały czas aż wróci ciśnienie do układu i powinno być po problemie

                          Komentarz

                          • kriss78mlody
                            Drive
                            • 2009
                            • 81
                            • Octavia III (5E3)
                            • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                            #14
                            Jutro odpowietrze jeszcze raz i ustawie te nacięcia na a tłoczku.
                            Potem się odezwe.
                            Jeszcze raz dziekuje.

                            [ Dodano: Wto 09 Lis, 10 21:03 ]
                            Jeszcze jedno sugerując sie zdjeciem to naciecia są poziomo w stosunku do zamontowanego zacisku ??
                            Dobrze widze ?? Jeżeli sie myle to proszę mnie poprawivc
                            kriss78mlody

                            Komentarz

                            • tryton
                              Elegance
                              • 2008
                              • 935

                              #15
                              U mnie raz coś takiego wystąpiło po wymianie klocków pedał był miękki i szedł w podłogę co ja się narobiłem i nagłowiłem a wystarczyło przejechać parę set metrów i wszystko wróciło do normy . Może ciebie też to samo dopadło

                              Komentarz

                              • kriss78mlody
                                Drive
                                • 2009
                                • 81
                                • Octavia III (5E3)
                                • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                #16
                                Dziś jeszcze raz odpowietrzyłem i ustawiłem wciecia na tłoczku w pozycji poziomej nic to nie pomogło ale może bedzie tak jak pisze tryton po przejechaniu pewnej odległości sie unormuje. Najdziwniejsze jest to że hamulec trzyma bardzo mocno nawet jak zejdzie do podłogi.
                                pzdr i dzięki wszystkim za pomoc jak ma ktos jeszcze jakis pomysł to proszę pisac.
                                kriss78mlody

                                Komentarz

                                • lukaszp1981
                                  Ambiente
                                  • 2009
                                  • 139
                                  • Octavia III combi (5E5)
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                  #17
                                  Ja mam taki sam "problem". Układ odpowietrzony, a pedał na biegu jałowym wpada przy mocnym naciskaniu. Sprawność hamulców podczas jazdy bardzo dobra, natomiast wkurza mnie to wpadanie pedału. Wcześniej przyznam szczerze to nawet nie próbowałem jak było, dopiero po zmianie uszczelniaczy tłoczka znalazłem sobie ten problem.
                                  Nie wiem, może ma tak być? Chociaż to bardzo dziwne, co jest powodem tego, chyba przewody się nie naciągają

                                  Komentarz

                                  • makog
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 345

                                    #18
                                    Mnie mechanik powiedzial ze to normalny objaw, wiec pokusilem sie o sprawdzenie tego w VW Bora od znajomego i niestety tez tak sie zachowuje pedal.
                                    http://www.wimeb.markomp.net
                                    Już nie moja Skodzina
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

                                    Komentarz

                                    • Adam204
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 454

                                      #19
                                      podepnę się pod ten temat mianowicie czasami podczas jazdy pedał wpada w podłogę i jak chce hamować później to muszę go naciskać na dwa razy i czy jest to normalne czy raczej nie dodam że pompa była wymieniana rok temu i był spokój ,płyn tak samo ,przewody zmienione , cylinderki tak samo

                                      Komentarz

                                      • krzysiek13
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1155

                                        #20
                                        Jeśli pedał wpada na jałowym do dna przy gwałtownym naciśnięciu i hamulce trzymają - tak działa wspomaganie nagłego hamowania. Jeżeli jednak dzieje się tak przy wyłączonym silniku, niegwałtownym naciskaniu - wtedy mamy problem.
                                        Octavia

                                        Komentarz

                                        • dj_lawa23
                                          Ambiente
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 127

                                          #21
                                          Zauważcie że pedał hamulca wpada pomału w podłogę, ale jak zaczynają blokować się koła to ABS wypycha pedał do góry. U mnie też po regeneracji tylnych zacisków wystąpił taki problem (odpowietrzałem chyba z 20 razy) dałem sobie z tym spokój. Podjechałem do warsztatu na mechaniczne odpowietrzenie układu, wcisnęli mi pod ciśnieniem nowy płyn więc nie ma mowy o jakimkolwiek powietrzu w układzie, ale co się okazuje, u kumpla w BMW E61 z 2005 roku pedał hamulca też pomału schodzi w dół. Więc dałem sobie spokój, bo jak to ktoś powyżej napisał: widocznie tak musi być i basta Pzdr

                                          Komentarz

                                          Pracuję...